+38(095)387-05-37
Українська | Русский

Керівникам


Персонал компанії один з основних її ресурсів, який втілює в життя стратегічні задуми керівників. Існує величезна кількість методик підбору кадрів, оцінки ефективності їх роботи. Але відсутність ясних уявлень про людські можливості, які дає соціоніка через визначення соціонічного типу і професійних можливостей, призводить до того, що проблеми з персоналом закладаються не на стадії підбору персоналу, а набагато раніше. На стадії проектування персоналу в посадові інструкції закладаються суперечливі, свідомо нездійсненні однією людиною вимоги. Не існує універсального співробітника, кожен має свої сильні і слабкі сторони. Знаючи соціотип співробітника, керівник може позбавити людину від необхідності експлуатувати слабкі сторони (больові точки). Мудрість керівника полягає в тому, щоб завантажити перші і захистити другі, тоді співробітник дасть максимальну віддачу і надовго збереже своє здоров'я і творчий потенціал.Соціоніка допомагає зрозуміти, що усі ми різні, але кожен з нас потрібний суспільству. Це особливо важливо в діловій сфері, де від успішності кожного залежить успіх усієї компанії і прибутковість бізнесу.

Ще одне досягнення соціоніки - опис інтертипних стосунків. Завдяки розумінню механізму інформаційного обміну між двома типами, можна прогнозувати малюнок розвитку взаємодії між людьми, не вдаючись навіть до таких подробиць як стать і вік. Знаючи базові інтертипні варіанти стосунків можна зрозуміти комунікативні можливості групи, уникнути конфліктів і непотрібної напруги в колективі, скорегувати очікування і гармонізувати стосунки.

Знаючи соціонічні типи працівників, бізнесмен знає, хто на що здатен, а чого не не варто вимагати. Знання сильних і слабких сторін співробітників допомагає ефективно організувати роботу, зформувати згуртовані і працездатні колективи, зменшити і навіть попередити конфлікти. Соціонічна діагностика дозволяє оцінити потенціал фірми і прогнозувати її розвиток.

Крім того на дякуючи вмінню визначати соціотип керівник набуває таких переваг у діловому спілкуванні, як:

— розуміти партнерів і результативно вести переговори;
— передбачати дії конкурентів;
— вести ефективну рекламну діяльність тощо.

Ваш успіх залежить від вміння спілкуватися, визначати потенціал та прогнозувати результати! Соціоніка вам допоможе в цьому!



Ви станете переможцем, коли навчитеся відповідати за своїх людей




Стратегічні і тактичні ролі керівника




Як правильно побудувати систему стимулювання персоналу




Визначення типу особистості в роботі з персоналом




Стилі керівництва та соціотип керівника