+38(095)387-05-37
Українська | Русский

Виховання дітей


Процес виховання відбувається через аудіовізуальну взаємодію вихователя й вихованця, тобто при спілкуванні і наслідуванні особистого прикладу. І справедливо звучить твердження: „Тільки особистість може виховати особистість”. На жаль, дуже мало у школах й інших виховних закладах справжніх педагогів. 
 
Не кожен вчитель користується повагою, і далеко не кожен педагог є авторитетом в очах вихованця. А якщо педагог не має авторитету, всі його зусилля у справі виховання і навчання даремні. Для покращання навчально-виховного процесу в Інституті Педагогіки ім. Костюка розроблено комплексну методику тестування майбутніх педагогів „Соціал”.
 
За результатами тестів повинні відбиратися на навчання у Педагогічних закладах тільки ті, хто дійсно за покликанням педагог. На практиці відбувається все набагато простіше. Конкурсів при вступі до педагогічних училищ і ВИШів майже немає, то нема серед кого вибирати кращих, гідних звання педагога і тих, хто має здібності до цієї тонкої і відповідальної професії.

Визначаючи соціонічні типи абітурієнтів, можна без тестів виявляти, чи зможе людина реалізувати себе як вихователь, педагог чи вчитель, чи їй краще обрати іншу професію.

Та й будь-яке тестування не дає бажаних наслідків. Тести можуть бути досконалими, а от ті, хто відповідають на їх питання, не завжди орієнтуються у власних якостях і здібностях, до того ж, кожен знає, яким критеріям повинен відповідати педагог чи вчитель, і тому може відповідати на питання не щиро, а саме так, як того вимагає еталон педагога. Тобто описувати не свої характерні особливості, а ті, які вимагаються від вчителя.
 
Визначаючи соціонічні типи абітурієнтів, можна без тестів виявляти, чи зможе людина реалізувати себе як вихователь, педагог чи вчитель, чи їй краще обрати іншу професію. Адже основними психічними ознаками педагога повинні бути ті, які відповідають певному предмету, та екстраверсія, яка дозволяє людині природно, невимушено, без особливих зусиль тримати в полі зору колектив і впливати на нього. 
 
А людина, яка має від природи розвинену етику, тонко відчуває душу іншої, вміло керує емоціями, як своїми, так емоційним станом інших людей. До етичних завжди тягнуться. Тому екстравертів етиків варто просувати на посади директорів. А екстравертів логіків - ставити адміністраторами – господарниками.
 

Неоцінену допомогу соціоніка надасть школі і ВИШу. Пропонуються такі нововведення:

1. Формування класів і учбових груп з високою дисципліною і якістю навчання.
2. Збереження взаємоповаги та дружньої робочої атмосфери.
3. Предметно-диференційне навчання.
4. Індивідуальний підхід для самоактуалізації і реалізації здібностей.

Кожен вихователь, педагог і вчитель може отримати знання (є можливість дистанційного навчання) в нашому центрі щодо індивідуально-психічних особливостей вихованців і учнів згідно з вродженими якостями характеру, що дає реальну можливість знайти індивідуальний підхід до особистості кожного з них. 

При цьому можна корегувати вимоги до учня, беручи до уваги вроджені якості і згідно з ними можливості щодо засвоєння різних предметів. Для підвищення результативності навчального процесу варто формувати класи, враховуючи схильності учня до того чи іншого предмету, злагоджені колективи, знаючи і враховуючи закономірні міжособові стосунки. 

ЗА ТАКИХ УМОВ ЯК ВЧИТЕЛЬ І ПЕДАГОГ, ТАК І УЧЕНЬ ПОСПІШАТИМУТЬ ДО ШКОЛИ В КОМФОРТНІ УМОВИ РОБОТИ.

 

Для сім'ї та батьків знання своїх соціотипів та соціотипів дітей допомагає уникати багатьох складностей у спілкуванні та непорозумінь. Спеціалісти нашого центру пропонують вам:

1. Консультування батьків з питань виховання дітей з дотриманням екології особистості, у спрямуванні дитини згідно її вроджених здібностей;
2. Допомогу у визначенні здібностей дитини, виборі предметів та гуртків, професійній орієнтації дитини;
3. Консультування сімейних пар для визначення їхнього типу стосунків і розуміння їх закономірних проявів і сценаріїв розвитку. Корекція стосунків для створення гармонійної сімейної атмосфери для виховання та розвитку дітей. Знання соціотипу дитини дуже допоможе у вихованні;
4. Бездітні родини, які мають намір взяти на виховання дитину з Дитячого будинку, звертайтесь до нас, щоб уникнути майбутніх неприємностей дискомфортних стосунків. Визначивши свій соціонічний тип, Ви будете знати, дитину якого типу краще вибрати.

Дорогі педагоги, вчителі і вихователі, закликаємо вас підтримати наш проект "Соціонічна діагностика учнів. Розкриття стосунків між учнями та вчителями", який спрямований виявлення вродженого потенціалу і творчих можливостей дітей, схильностей до певних предметів і профорієнтацію, їх сильних і слабких сторін та на розкриття закономірних стосунків між учнями та стосунків учень-вчитель. Цей проект, реформаторського характеру, потребує вашої підтримки. Тільки разом ми зможемо зробити так, щоб кожен вчитель, вихователь і педагог стали гордістю учнів та батьків. Будь-які зміни починаються з нас самих!

ПЕДАГОГАМ, ВЧИТЕЛЯМ, ВИХОВАТЕЛЯМ і ДІТЯМ, НА ВСІ СОЦІОНІЧНІ ПОСЛУГИ ЦЕНТРУ, ЗНИЖКА 50%!



Люди, інвестуймо у дитячі таланти - діти наш останній шанс!




Знання соціотипу дитини допомагає батькам у її вихованні




Виховання на основі соціонічного типу особистості




Проект "Соціонічна діагностика учнів. Розкриття стосунків між учнями та вчителями"